lördag 19 januari 2008

Trött

19/1 -08
Veckan har varit lite ansträngade faktiskt.
Många sena nätter. Jag vet inte var tiden tar vägen ibland.
Kompisen fixade håret på mig i tisdags, vi gick från salongen vid 00.15.
Så är det när man slutar jobbet sent...
På onsdagskvällen stack vi till Järla sjö på inköpsmöte.
Tänkte att det skulle gå lite snabbare än vad det brukar, men vi var alla lite halvsega.
Var väl hemma vid 00.30.
Torsdag kom jag väl isäng någorlunda...
Jag stänger ju butiken kl.19, så kom jag hem vid 20-tiden.
Middag vid 21 och ja, sen blev det inte så mycket mer.
Kände mig lite sliten igår efter jobbet, men vovvarna hade skitat ner sina filtar så mycket så jag fick springa ner i tvättstugan och låna grovmaskinen.
Allt var klart 22.20. Då hade någon stängt av ljuset i tvättstugan, så jag fick plocka ur allt i mörkret.
Trött!
Jobbade idag lördag, måste fixa lite fakturor och papper när jag kommer hem...
Det är skönt att så'nt här går över, det är ju bara att sova lite mer.
Tur att man inte är sjuk ialla fall! =0)

Inga kommentarer: