onsdag 30 januari 2008

Brill-orm

31/1 -07
"Daman" har ju gått och blivit gammal, dags för brillers.
Var hos optikern förra onsdagen.
Det var väl inte riktigt så illa som jag trodde, men jag behöver absolut lite hjälp med synen.
Jag fick ett par låneglasögon som jag skulle ha en vecka, detta för att hjälpa mina tokspända ögon att slappna av inför ett nytt syntest.
Jag ser ut som en snäll skolfröken i dem, kände inte riktigt att det var min stil.
Så nu då, efter en vecka som skolfröken, gjorde jag ett nytt syntest, som tydligen var bättre på något vis. Jag har ju fortfarande ett synfel, men ögonen var mer avslappnade.
Jag kom ju på att jag måste välja bågar också...
Tjejen med tråkig beslutsångest ser inte fram emot det.
Jag måste nog ha tre smakråd med mig, minst...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Honey! Glasögon?
Du kommer bli jättefin, det vet jag! Puss

Anonym sa...

Hallå! Det var Sara som skrev.. Anonym, my ass