måndag 25 juni 2007

Underbar helg!

25/6 -07
Då var man tillbaka på jobbet.
Skönt med rutiner igen, MEN vilken underbar helg.
Vi har bara tagit det lugnt och umgåtts med familjen, myyys!

Vi var på Midsommarfirande i Bro.
Det hade anordnas lite fem-kampsgrenar, och det är klart att vi måste skjuta luftgevär allihop när det finns.
Inte så tokigt alls mamma!

Jag tycker ialla fall att vi ser ut som proffs!

Joey träffade en skön tjej mitt i firandet.

Hon förståd ju rätt snabbt att "den här killen tror han är störrre än vad han verkligen är".
"Det är bäst jag lägger mig, så han tror att han har vunnit, annars blir jag aldrig av med honom".
På kvällen bar det av hem till mamma och pappa.
Sill, nubbe och grillning. Så som det ska vara, ...enligt mig. =0)
Kanske för mycket nubbe... hi,hi!
En del av oss blev ju väääldigt trötta på kvällen.


Joey somnade under en buske (jag "bakade" in honom i en filt sen), en annan i soffan och en tredje på golvet i köket. Ha,ha!
Det blev ialla fall en väldigt lyckad Midsommarafton!
Igår fyllde mamma år, så då var det kalas igen. Skoj, skoj!

Inga kommentarer: