torsdag 21 juni 2007

Midsommarafton imorgon?!

21/6 -07
Oj, oj vad dagarna rinner iväg.
Imorgon är det Midsommarafton!
Jag ska faktiskt ha stängt i butiken både fredag och lördag. Jag får "långledigt" i helgen.
Det känns som om jag behöver det. Har en liten förkylning (igen), och det har varit både tidiga mor'nar och sena kvällar den här veckan. (Jag kan ju ialla fall låssas att jag kommer vila upp mig midsommarhelgen...)

I söndags var vi och träffade pinschrar, i ööös regn.
Det var jättemysigt, alltså träffen inte regnet. Det bidde fyra vovvar med Joey.
Bra med internet. Hittade en sida gjord bara för att bestämma pinscherträffar på. Kanske insnöat, men superkul och bra tycker jag!

Vi var på inköpsmöte i tisdagskväll. Dax att beställa inför nästa vår!
Joey var med, men han tröttnade efter ett tag.








Inga kommentarer: