tisdag 12 juni 2007

...hon väntade, och hon väntade...

12/6 -07
Var är mina klänningar från Sorbet?!?
Det blir förseningar, det skickas fel, det skickas inte alls och sedan skickas det en faktura på hela kalaset.
Jag vill bara köpa in varor till butiken så jag kan erbjuda mina kunder fina grejer. Hur svårt ska det vara att leverera?!?
Åh, vad skönt att ventilera! Nu känns det bättre.

Jag har fått in en annan jättefin klänning, från ICHI.
Jag måste nog vara snabb och rycka en själv, annars blir jag nog utan. Superfin till Midsommar. Den kom i vitt, svart och brun (bilden). Den är inte så blank som den ser ut på bilden, snarare matt.





Min underbara storebror har hjälpt mig att fixa mitt trasiga däck på bilen idag. Tacki snälla!
Joey är också glad, då slipper han ju åka tåg... =0)

Inga kommentarer: