lördag 20 februari 2010

Too much information...?

Jag har med spänning följt min egen kropps funktioner efter... min totala tömning förra fredagen.
Visst, jag har varit försiktig med vad jag har ätit och jag har kanske inte ätit lika mycket som jag brukar, viss oro har ju fortfarande funnits kvar, men jag HAR ätit men inte bajsat ordentligt på nästan en hel vecka!
Vilka jäkla "stopp-piller" dom har i Spanien!

I onsdags kämpade jag (förlåt, ha, ha =0D ) ut en liten, liten stackars klutt.
Efter att i onsdagskväll ha ätit pizza så var jag på toa på torsdagsmorgonen. Då kom det som det brukar, men bajset FLÖT?! Det har jag ALDRIG varit med om tidigare!
Jag har väl i och för sig aldrig hållit så'n koll på bajset som jag har gjort nu...

Jag känner att magen ändå är ok och jag är inte orolig över att "sjukan" inte är över. Trodde inte att det skulle ta så lång tid för kroppen att återhämta sig.
Fascinerande hur kroppen fungerar ibland...

2 kommentarer:

Sara sa...

Åh bejbi!

Är du alldeles uppriven i rumpan nu?
Som man blir på näsan när man snutit sig för mycket liksom!

Men det verkar ha varit en alldeles underbar rea i övrigt i alla fall. Lovely!

Och snart blir det Danmark.
Bara håll i visdomständerna ett litet tag till ;)

Love you

Jenny sa...

Nu är jag läkt och som vanligt igen, men jag var helt klart öm ett tag.

Tänderna sitter kvar, dags att boka snart..?

Love you too!