tisdag 26 januari 2010

Gran Canaria, snart kommer jag!

Efter en helt sjuktkul helg (tack alla tjejer för en superkväll) försöker jag ladda om.
Det går sådär bra faktiskt, jag är helt färdig och vet inte hur jag ska hitta energin till den här veckan.
Har suttit med fakturor och bokföring hela kvällen och halva natten. Nu hänger ögonen nere vid knäna.
Imorgon kväll blir det inköpsmöte och på onsdag centrumföreningsmöte.

J är i Danmark och jobbar i tre dagar så jag tar både morgon- och kvällsprommisar med vovvarna. Man borde ju bli pigg av frisk luft och raska promenader men jag är sluuut!

Tur för mig att jag bara behöver hålla ut i två veckor till, sedan är det semester!
Sunprime Riviera Beach & Spa väntar mig. Spa... Massage med varma lavastenar... Fruktdrinkar... Värme!
Då ska jag ladda om, ladda upp. Det är faktiskt första gången i livet som jag planerar att ta med träningskläder på semestern. Men varför inte? Soft yoga, vattengympa osv.
Det här ska bli en hälsoresa.

Nu är det dags för sängen och ljuva drömmar om solen.

1 kommentar:

Anna sa...

Tack själv!!! Hade vansinnigt roligt=)! Skrattkramp;) Det låter helt uuunderbart med semester *avis*
Njuut! Och ladda om.
KRAAM, Anna