tisdag 17 juli 2007

Snart en fin hemsida.

17/7 -07
Jag är igång och ska lära mig att uppdatera min hemsida till butiken. http://www.awear.se/
Tanken är att den här bloggen ska kopplas ihop med den sidan, men jag måste lära mig hur allt fungerar och så. Jag får superbra hjälp från min "svåger".
Eller "hjälp", det är ju han som gör jobbet, och sedan förklarar han för mig hur jag ska göra. =0)

Imorgon fylller fars-gubben år! Kalas!
Jag kan ju inte skriva vad vi har planerat för present, för tänk om han skulle smyga sig in här och läsa... =0)
Vi ska ialla fall fira honom hemma hos oss.
Det blir nog grillat, det ska det ju vara så här på sommaren.

Till helgen ska vi åka på hundutställning(!), men det är inte vilken som helst. Det är Mälarpinschern, en utställning bara för pinschrar! Det ska bli sååå kul!
Joeys första utställning. Vi ska inte ställa Joey, men han får följa med och kika han också.
Jag tänkte att jag skulle ta med min nya kamera och ta lite fina bilder. Jag håller fortfarande på att lära mig den, men jag hoppas att bilderna ska bli någorlunda bra ialla fall.
Det är mycket nytt på schemat just nu.

Inga kommentarer: