onsdag 15 augusti 2007

Semester!

15/8 -07
Jag har tagit semester!
Det blir en hel vecka och måndag var första lediga da'n.
Vi har tagit en liten tripp ner till Onsala med hundar och allt.
Skönt att få ledigt några dagar.
Det har varit rätt fint väder här faktiskt, igår låg jag i solen och guppade på en luftmadrass i poolen, men idag är det ööösregn och kallt. Blåser gör det också. Det slår om ganska snabbt...
Har inte riktigt verktygen för att lätt lägga upp bilder, med det kommer om någon dag. Det har blivit en del kort på den nya lilla prinsessan, jättefina.
Det har gått jättebra med henne och Joey och jag tror att vi har bestämt oss för att hon får stanna.
Igår körde vi en liten runda och hälsade på i a\WEAR butikerna här nere. Det var riktigt skoj att se dem och träffa tjejerna igen.
På kvällen lämnade vi vovvarna med J:s föräldrar och åkte och hälsade på mina sköna bönor i Göteborg, åt pizza och pratade skit, såå mysigt!
Nu ska jag krypa upp i soffan och lösa lite sudoku.

Inga kommentarer: